پایه چراغ دکواتیو
نوشته شده توسط : گروه ایران پایه

پایه چراغ دکواتیو

دسته ای از پایه چراغ ها هستند که در تولید آن ها از متریال های لوکس تری استفاده شده و شکل ظاهری زیبایی دارند. به این دسته، پایه چراغ دکوراتیو می گویند. پایه چراغ دکواتیو از جمله تجهیزات پرکاربرد برای روشنایی محوطه های مختلف است که علاوه بر تامین نور، به زیبایی محیط کمک می کند. برای ساخت این پایه چراغ از ورق فولاد با روکش چدن و یا آلومینیوم استفاده می شد. جهت زیبایی پایه چراغ دکواتیو قطعاتی همچون مبله، کتیبه، گلدانی و سر نیزه بر روی آن قرار می گیرد. شاید در این رابطه اطلاعاتی نداشته باشید که از چه نوع پایه دکوراتیوی باید استفاده نمود که لازم است بدانید که این مورد نیز با توجه به طراحی روشنایی و همچنین متناسب با سرانداز مناسب آن و در کنار آن ها به ارتفاع موثر سرچراغ مربوطه، بستگی دارد و متناسب با تمامی موارد فوق تعیین می گردد.

 

پایه چراغ دکوراتیو

پایه چراغ دکوراتیو چیست؟

پایه چراغ دکوراتیو زیر مجموعه ای از چراغ های روشنایی هستند که شکل ظاهری آن ها زیباتر است سایر پایه ها می باشد. پایه چراغ دکوراتیو مانند دیگر پایه ها به دو صورت لوله ای و یا چند وجهی تولید می گردد. پایه های لوله ای سطح مقطه گرد و پایه های چند وجهی به صورت مقاطع 6 و یا 8 وهی تولید می گردند. این پایه چراغ ها جهت نورافشانی اماکن عمومی، پیاده روها، بلوارها، پارک ها و میادین شهری استفاده می شوند و در تغییر سیمای شهری بسیار موثر هستند.

 





:: برچسب‌ها: پایه چراغ دکواتیو، قیمت پایه چراغ دکواتیو، پایه چراغ دکواتیو خیابانی، پایه چراغ دکواتیو پارکی، پایه چراغ سلطنتی، انواع پایه چراغ دکواتیو ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: